ssb

من دلقکت نیستم

ssb

من دلقکت نیستم

چندرو پیش یهو ویندوز پیغام اومد

اکانت آنتی ویروس داره تموم میشه

خلاصه بدو بدو  اینور اون ور  سایتش فلان بیسار

35 تومنم تخفیف دادن

شد 140 یا 150 تومن یکساله

خلاصه کُدو گرفتم زدم تو آنتی ویروس

دیدم یا خدا میزنه این اکانت شما نیست

من دیگه نزدیک سکته

چی واسه چی ؟!  خو  150 تومن دیگه

انگاری ی اکانت قدیمی بود که اصن یادم نیست

که ایملش چی بود  پسوردشو شمارش چی بود

بعد ی ربع 10 دقیقه

گفتم خب کد که خریدم

ی اگانت جدید درست کنم دیگه

هیچی دیگه راه افتاد دوباره

آها

اینکه چرا گفتم

هیچی همینجوری

اینکه ماها از این تریپاشیم که خیلی باکلاس ،

میریم اکانت آنتی ویروس میخریم   راحت

البته ممکنه بخاطر فعال نشدنشو پریدن پولش

تا مرز سکته بریم !

اما خب اَدا باکلاسیه دیگه  آنتی ویروس پولی داریم

نه مثل اینایی که  تو سایتا دنبال

یوزر نیم پسورد مفتی آنتی ویروس می گردن

واااااای میدنم میدونم خیلی سخته

من خودم تا پارسال همینجوری بودم

خیلی بی کلاسیه انصافا خخخ خخخ خخخ

سعی کنید  با کلاس بشید

حداقل مثل ماها  اَدا باکلاسارو دآرید.

 

پوووففففف

هِه ، ، ،

آره ، ، ،

ی کم دوروبرتون نگا کنید این تازه به دوران رسیدهارو

اینا تا پارسال شبا دونبال یوزر نیم پسورد مفتی می گشتن

اما الانا  فقط چون آنتی ویروس پولی خریدن

خیالشونو خیلی باکلاسنو

باکلاس بازی در میارن واسه ما !!!

 

12 12