ssb

من دلقکت نیستم

ssb

من دلقکت نیستم

12 12

نظرات  (۲۷)

ما باکلاس‌تریم لینوکس داریم

آنتی‌ویروس نیاز نداریم 😎

پاسخ:
سلام
آره ...
لینوکس
مثل بهروز وثوقی میمونه لامصب :)
همیشه تو اوج جذابیتو کلاس

سلاااامم

بازگشت شکوهمندانت رو تبریک میگم🌹😂

پاسخ:
سلامون علیکم
بله بله
چراغ خاموش اومدیم
ریا نشه ی وقت :)

وضعیت حافظتم خوب نیستاا خخخ ( شوخی کردم)

 

ینی چی حوصلش نی : /////

 جدی برو دکتر : ///

پاسخ:
سلام
آره دیگه ، عوارض کهولت سِنّه حافظه :)

فعلاً سرپام ، تا حالا زمینمون بزنه دیگه :)


وضعیت قلبت خوب نی؟؟؟
چرا یه دکتر نمیری؟ :_)
پاسخ:
سلام
الان هرچی داشتم فکر می کردم
ملت این جریانو از کجا میدنن!
یهو یادم اومد خودم نوشته بودم:)

دیگه حوصلش نیست :)

سلام

رفتیدجایزه بازی کامپیوتری رو بگیرید حالا؟؟

 

بعدم مگه فقط دخترا داستان مینویسن😂

جلال ال احمدم حتما دختر بود😂😭

پاسخ:
سلام
آره بابا
فکر کنم پیلارسال بود
پارسال جشنواره برگذار نشد اما امسال دوباره شد

نه چون یکی از داستانا ی خورده اَکلیلی بود :)
بخاطر همون گفتم مثل دخترا

بعد از زدن اون نرم کننده مو پوست صورتت سالمه؟:/

پاسخ:
سلام
چیزی نشد
فقط حس حماقت داشتم:)

من ک فک کردم منظور از زلزله زمین لرزه هست :/

گفتم زلزله چ ربطی ب گرمی هوا داره :_)

پاسخ:

سلام
نه بابا اون زلزله نه :)

پس ظاهرا کهولت سن اونقدرها هم بد نیست، تاثیراتش خیلی مثبت بوده🙂

پاسخ:
سلام
نه والآ چ بدی ا
اما کم کم ی رو می بینی واکنشت
نسبت به همه چی  چ خوب  چ بد
میشه مثل همون عکس بچه توی وبلاگ
ی واکنش  
که  معنیش - اَیییییییی چِندش -  هستش :)



چقدر وب قشنگ شده👌👌

 

پاسخ:
سلام
آره  این قالب خوبه
اون ی خورده جِلف بود
البته از ی خورده   ی خورده بیشتر!
کهولت سنه دیگه :)
کلاً کهولت سن تجمل گرای رو کم میکنه :)




۱۷ شهریور ۰۲ ، ۱۵:۳۷ خواهر کوچولو

سلام داداش خوبی ؟ چرا نمیشه واسه پست ها نظر داد ؟ دلم گرفت چرا این جوری آخه ؟ دلم خیلی واسه اینجا تنگ شده بود . سلامتی ؟ چه خبرا ؟ چی کارا می کنی ؟ هنوز سرکارتی مغازه بود دیگه ؟ توی این چند سال اتفاقی نیفتاد ؟ 

پاسخ:

سلام:)  چطوری :)
خدارو شکر هستیم
نه اتفاقی نیافتاد
میگذرونیم:)
دیگه کاربری توی وبلاگا نیست
ی جا جای نظر هست
حالا خواستن کاری حرفی  چیزی بود
درخدمت باشیم :)
۲۳ مرداد ۰۲ ، ۱۷:۵۴ أنارستان ...

نمیدونستم آقایون هم با مقوله اکلیل جات آشنا هستن 😊

پاسخ:
سلام
اِه !  اختیار داری :)

ما الان وسط جنبش زن زندگی آزادی این دیونه ها هستیم
باید مردها هم در کنار زن ها باشند
اینکه اَکلیلی باشن  
شلوارک بپوشن بیان بیرون
تو خیابون بی ناموس تر باشنو 
به خاطر آزادی حقوق زنان 
با دقت بیشتری زنو بچه مردو نگاه کنن
و از این قبیل کار

۲۰ مرداد ۰۲ ، ۰۹:۱۷ أنارستان ...

دیرگاهیست خیلی خوب شده 👌👌

پاسخ:
سلام
اِوآ  نه تورو خدآآآآ
هرچند حالا هوا گرم بود 
من اَکلیلم پایین بودآ
وگرنه اَکلیلی ترش میکردمآ :)

تشکر:)

هیچوقت جایی که یه تراپیست هست به تراپیست نگو دکتر دیوونه ها ●~●

پاسخ:
سلام :)
زیاد به مشاوره رفتن اعتقاد ندارم
مخصوصا کسایی که دائم میرن
البته برا بعضیا واقعا نیازه

کدبانویی هستی برا خودت ^^

پاسخ:
سلام . آره :)

ناموسا کوکو سیب زمینی با برنج؟

برنج ساده یا با شوید؟

پاسخ:
آهان بابا ...
ساده

حس می کنم آدم باحالی هستی  :)))

پاسخ:
سلام:)

کسی تا حالا بهم تبریک نگفته بود

بابتش مچکرم ●~● 

بله همینطوره🌻🎨

پاسخ:
:)

ایول 

عسل خیلی خوب بود 

حتی منم حس با کلاسی بهم دست داد 

پاسخ:
سلام
آهان بابا انصافا خیلی بهتره
خونه یکی هم بخوام برم
دست خالی نباشی عسل عالیه

در مورد رفتار پدر مادرت باهات
اگه اینجوری باهات رفتار میکنن
خب پس باید بهت گفت که 
دیگه بزرگ شدیو
به دنیای آدم بزرگا خوش اومدی
چون بعضی وقتا آدم بزرگا اینجوری با هم رفتار می کنن
پاسخ:
سلام:)

وای چ خوببب😃

 

 

شما تو مسافرت ما زندگی میکنید 🥲

پاسخ:
چ با نمک :)  آره راست میگی
ما تو مسافرت دیگران داریم زندگی می کنیم:)

رلستی یادم رفت نماز روزه هاتم قبول

 

 

درباره پست اولین فراموشکاری ...

مگه کدوم شهرین که ساعت ۶ عصر مث ۹ صبحه 😕😕

 

 

بهم نگی فضولااا!! کنجکاو شدم🤐😬

پاسخ:
نماز روزه شماهم قبول باشه:)

نه چرا بگم:)
گیلان خیلی جاهاش هوا ابری و نم بارون باشه اینجوری میشه
یکی از شهرای اطراف رشت

سلااام عیدتون مبارک 🌹🌹

البته با تاخیر😬🤭🥲

 

یه مدت نبودم چقد پست گذاشتین

بشینم بخونم😅😂

پاسخ:
سلام سال نوت مبارک :)

درباره پست شاهکار

 

 

البته خیلی هم ظاهرش داغون نشده .اگه باهم مخلوطش کنی شاید کمتر ب چشم بیاد🤣🤣🤣(مرغارَم ریش ریش کنی بهتره)همین ک بلدی اشپزی کنی خداروشکر🤣🤣

پاسخ:
سلام
واای الان داشتم فکر میکردم اگه قاطی میشدن
چ قیامتی به پا میکرد :)

آره بابا در حد از گشنگی نمیریم بلدیم چیز درست کنیم

پست درباره ی معرفت >>>

 

هرچی با دنیای زن ها بیشتر آشنا می شم از دنیای آدما بیشتر فاصله می گیرم .

پاسخ:
سلام
لامصبو زنو مرد نداره معرفت نداشتن 

اااااا

یه جای نظردادن کَشفیدمممم🤦🏻‍♀️😅😂

خواستم بگم وبلاگتون باحاله ،من بیشتر وقتا میام میخونم مطالبو 

بیشتر اون پستایی رو دوس دارم ک روزمرتونو تعریف میکنید

 

پاسخ:
سلام
تشکر 
لطف می کنی که میخونی:)

فراموش شده ...گ

برای همین من تو وبلاگم میگن این دنیا بازیچه ای بیش نیست، اما خلیا جدی گرفتن بازیو...

تا آخرش .

آهنگش قشنگه

پاسخ:
سلام
خُب  بیخالیم  نسبت به زندگی
خوب نیست قطعاً

سلام، چه عجب! یه جای نظر دهی پیدا کردم... وب جذابی دارید...

پاسخ:
سلام
تشکر
لطف داری :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">