ssb

من دلقکت نیستم

ssb

من دلقکت نیستم

 

خوب 

اینستا نسخه ویندوز نداره 

اما ی نر افزاری هست grids

خیلی جالبه . ی جورایی نسخه ویندوز اینستاست 

البته باید . اکانت اینستا رو اندروید داشته باشی 

اما 

بدیش اینکه نرم افزار رایگان نیست 

ی ماه می تونی استفاده کنی . بعد ی ماه از کار میوفته . باید بخری 

اما

ی نرم افزار دیگه هست  RunAsDate

که با استفاده ازش میشه  grids دائمی کرد 

کارشم خیلی راحته . باید زمانو توی RunAsDate  بکشی عقب 

...

 grids دانلود و نصب می کنی 

 RunAsDate دانلود ( نصبیم نی . پرتابله . نیاز به نصب نداره )

تو این سایت دقیق توضیح داده 

https://www.androidcloob.com/grids-for-instagram/

زمانو مثلا اگه 2021 هست درستش کنی مثلا 2015 

اگه همه کارارو درست انجام بدی ی میانبر از نرم افزار grids  رو دسکتاپ درست میکنه 

که می تونی ار grids دائمی استفاده کنی 

البته من امروز حالش بود درست کردم 

نمی دونم دائم می مونه یا نه 

اما خوب فکر کنم بمونه 

حالا نمی دونم اما فکر کنم  RunAsDate برای نرم افزار دیگه هم بدرد باید بخوره 

یعنی نرم افزارایی که زمام استفاده محدود آزمایشی دارنو میشه با این نرم افزار RunAsDate

دائمی کرد . احتمالا

 

 

 

 

نظرات  (۴)

۰۶ آبان ۹۹ ، ۲۱:۳۴ خواهر کوچولو

ایشالاه که همیشه لبات بخنده  روحی و جسمی شاد شاد باشی.اگه یه وقتی از انتقادم ناراحت شدی بگو داداشی.

پاسخ:
نه بابا . ناراحت چرا :)
۰۵ آبان ۹۹ ، ۲۱:۰۳ خواهر کوچولو

سلام. داداشی بد. باهات قهرم. باز هم پست مخصوص مذکرها گذاشتی. دیگه دوست ندارم. یه چیزی بذار دخترها هم بتونن نظر بذارن. داداشی بد .

پاسخ:
سلام 
اینجا همه آدم بالغیم 
شوخی و تنوعه دیگه بعضی وقتا :)

۰۴ آبان ۹۹ ، ۱۵:۵۱ خواهر کوچولو

من همیشه دوس دارم دنبال چیزهایی برم که بلد نیستم.کنجکاوی کنم.

پاسخ:
آره خوب یاد گرفتن کار بدی نیست 
اما اولویت گذاشتن 
یاد گرفتن کارایی که بیشتر به کار آدم میان بهتر 
۰۳ آبان ۹۹ ، ۲۱:۲۸ خواهر کوچولو

این پستت سطح علمیش خیلی بالا ست. من چیزی متوجه مشدم راستشو بگم

پاسخ:
بیخیال :)
هر وقت می بینی ی چیز  بدردت نمی خوره یا به کارت نمیاد 
نه غصه یاد نگرفتنشو بخور نه غصه بلد نبودنشو
فقط درموردش بدونی کافیه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">