ssb

من دلقکت نیستم

ssb

من دلقکت نیستم

 

هنوزم هیچی مثل ی ضبط یهویی نی . 

همنجوری یهویی . بدون شعر . بدون آهنگ . فقط چشاتو ببندیو . بزنیو بخونی  .همین 

حتی اگه  همه از 15 16 سالگیت بهت بگم صدات خوب نی نخون . حتی مادرت :)

مهم نی . بعضی وقتا فقط باید خوند .

فقط باید کارتو انجامش بدی . حتی اگه دیگران مسخرت کنن . خوششون نیاد

 همین 

 

 

 

نظرات  (۲)

۰۴ دی ۹۹ ، ۱۵:۵۲ نسترن یاخواهر کوچولوی سابقههه

سلام.واقعا خیلی خوبه  که هر آدمی بدونه چی آرومش می کنه.

پاسخ:
سلام 
درسته 
ضرری به خود آدم یا دیگران نرسونه 
۰۲ دی ۹۹ ، ۲۲:۰۸ خواهر کوچولو

سلام. صدای خودتون بود ؟ مهم اینه که خود آدم خوش باشه واسه خودش. یه چیز بگم الان  هجده ساله شب ها با عروسکم می خوابم. آرامش میده به من. جالب اینجاست که هیچ وقت خانوادم  حرفم نشدند ولی من از کاری که لذت ببرم همیشه انجامش میدم. 

پاسخ:

سلام 
بعضی وقتا خونه خالی میشه ی قار قاری میکنیم :)
...
اسباب بازی یا عروسک داشتن ایرادر نداره 
هر چیزی که باعث دفع استرس و یا ایجاد آرامش بشه 
در صورتی که  ضرر یا آسیبی به آدم یا اطرافیان نرسونه
به نظر من ایرادی نداره 
اسباب بازی چیز بدی نیست 
من کلی اسباب بازیه دکوری دارم 
رنگاشون بهم حس خوبی میدم 
عروسک داشتنت  ایرادی نداره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">