ssb

من دلقکت نیستم

ssb

من دلقکت نیستم

 

جریان این است که .

وقتی قیمت ها بالا می روند ،

و یک عده از بالا رفتن قیمت عصبانی می شوند

و تو نمی توانی کار کنی .

فقط قیمت ها را ببر بالاتر .

و بعد گذشت چندی ...

قیمتها را بیاور روی همان موقع که قیمتها بالا رفته بود 

اینجاست که 

همان یک ی عده  عصبانی

ذوق مرگ می شوند که قیمتها پایین آمده 

نظرات  (۱۱)

عکس این عشقاتونو ب اشتراک بزارین خب.... لطف دارین مونده ب پای شما برسیم;))))
پاسخ:
نه انصافا داری خوب خاطره مینویسی :)
منم رکب خوردم سرکار رفتم ;)))) هدف از سرکار گذاشتن من چی بود؟ ایده پست؟ یا اسکول کردن؟
پاسخ:
سرکار گذاشتن چرا !

درضمن خیلی داری خوب می نویسی 
پادگان خوب بود کانال تعجب جمله بانمکی بود :)



:(( خب چرا چاخان میکنین؟ همون جوجه ها و عروسکا رو بزارین,ما جایزه نخاستیم :(((((
پاسخ:
سلام 
شرمنده دیر جواب میدم 
...
آره 
جوجه ها جوجه ها :)
عشقن عشق :)
آقا این داستان ما آماده نشد؟ نت تموم شد...خوابمون گرفت !
پاسخ:
خاطر مزاحمی شما ؟
یا خاطره مزاحمی ما ؟

حالا من دیگه ی بلوفی زدم :)
من نبودم که.  نمی دونم چجوری بود .
 از خودم در بیارم میشه چاخان دیگه :)
البته ای کاش توی ی همچین خاطر خنده داری می بودم 
وااای شما چقدر مغزت کار میکنه خوبه شما جای سوژه نبودی وگرنه به فنا رفته بودیم...ترسیدم ازتون *_*
پاسخ:
:)
شما ک میدونی من میخونم چرا پست میکنی؟!
پاسخ:
حکایت فیلتر شکنه دیگه   الکی چیز :)
استا یعنی چی؟ چجوری هدف از سرکار گذاشتن تهدید میتونه باشه؟!
پاسخ:
استاد 
ادای یکی از استادارو در بیاری و بگی آقای فلانی جزوه تو بیار برام 
و ی آدرس الکی بهش بدی 

تهدید 
ادای برادر یا مادر یکی از دانشجوهای دخترو در بیاری 
و بگی چرا قرار خاستگاری گذاشتی و نیومدی 
دارم میام دانشگاه آبروتو ببرم 
هدف مریضی مسخره بازی,خاطره سازی و سوژه سازی ;)
پاسخ:
ماهم ی همچین کار کردیم 
البته وقتی که 15 سالمون بود 
مزاحمی زنگ زدن به مرگز مشاوره جنسی و زناشویی 
امشب می نویسم
البته بالاش باید بنویسم لطفا مونثها نخوانن ( رکیک )   
خاطره زیاده نمیدونم...از خابگاه میگم...یکی از پسرای خیلی بداخلاق و مغرور ترم بالایی مونو با تقلید صدا چند هفته سرکار گذاشتیم...خوده داستان خیلی بامزه اس,حالا شما ب سلیقه خودتون بنویسینش;))
پاسخ:
هدف سرکار گذاشتن 
بجای استا ؟
علاقه ؟
تهدید ؟
تنفر ؟
چ زود! فکر کنم الان ایلاندین;))
پاسخ:
سلام 
اگه میخوای ی خاطر ساده از هر دوره زندگیت تیر وار بگو 
ی پست بانمکش کنم 
چیز دیگه ای از دستم بر نمیاد :)


بدون جواب اشتباهی تائید کردم 
معادله ی پیچیده ای بود :)) جواب نهایی ذوق مرگ شدن یه عده جایزه من کو؟
پاسخ:
سلام آره معادله پیچیده 
جایزه اینکه فهمیدیش دیگه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">