ssb

من دلقکت نیستم

ssb

من دلقکت نیستم

 

آره ... آره میدونم . ضایست آدمی مثل من بشینه فیلم هندی ببینه .

اما خوب 

...

وقتی میخوای دنبال یکی از فیلمای امیتا باچان بگریدی 

بعد از 20 دقیقه گشتن توی اسم فیلماش 

سرتو بالا میگیری . 

میگی : خدایا راضیم به رضای تو حتما قسمت نیست 

...

تا از این هنرمندا می پرسی . کدوم کارتو بیشتر دوست داری 

میگن : همه کارام مثل بچه هامن . همشونو 

اما آخه لامصب امیتا باچان . تو کمرت درد نگرفت اینقدر بچه درست کردی 

آخه چه خبرته . مگه آدم اینقدر فیلم بازی میکنه :)

خلاصه کار نداریم 

دنبالا این فیلم میگشتم

 Sooryavansham 1999 از نسل آفتاب

 

آره ... آره ویجی جان . من قیافم اینجوری شده بود

خیلی طول کشید تا پیداش کنم .

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">